Ieri m-am apucat sa fac curatenia de Craciun si tot scotand de prin cutiile cu amintiri , am gasit si cateva scrisori.Una din ele mi-a trezit interesu si am zis sa il postez ;e putin mai..rmm..deocheat..sper sa va placa:

Orice opera de arta
Fie clasica, moderna
Simbolista, realista
Trecatoare sau eterna
De orisice gen toti ministrii, printii, presedintii
Toti si toate au un mister
Zamislite sunt din pizda,
pizda-i mama tuturora
Fetelor cu sani ca piatra
Si cu ochi far' de cusur
Voi purtati pe cea mai scumpa
din comori chiar langa cur
Intre puf ea se ascunde,
sub buric mai jos cu-o palma
Si-orce pula-nebunita
nu-i mai sta in fata calma
Va mandriti voi dragi copile
Ca purtati asa embleme
Dar nici una dintre ele
n-are cinstea pulii mele
Pizda-i un motor gigantic
Plin de forta si mistere
Pe cand pula-i o masina
Doar de un magar putere.
In lumea asta prost facuta
Cacatii put in loc sa futa
Iar futaciosii adevarati
N-au loc sa futa de cacati

28.09.1997 - De la Betty


This entry was posted on 17:45 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarii: